לשכת המגשרים נגד עופר עיני: אינו מגשר

    יוסי אשר No Comments on לשכת המגשרים נגד עופר עיני: אינו מגשר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשכת המגשרים הגיבה בתקיפות על הידיעה כי עופר עיני יגשר בין בנק דיסקונט לכעובדיו. "ניסיונו של עופר עיני להציג את עצמו כמגשר, גורם לפגיעה חמורה בשמם הטוב של המגשרים וגורם להטעיית הציבור, בדבר תפקידו ומקומו של המגשר. המגשר חייב להיות אובייקטיבי וניטרלי לגמרי כלפיי שני הצדדים הנמצאים בסכסוך. לא ייתכן מצב בו המגשר נשכר לייצג צד אחד, וינסה לגשר עם הצד השני. מצב זו מייצר סתירה פנימית בלתי ניתנת לגישור. לא משנה מה יהיה בתהליך תמיד יהיו עובדים שיחשבו שהתוצאה מוטה לטובת הבנק (גם אם הדבר אינו נכון) בגלל אי הניטרליות המובנת" דברי הלשכה.

    המצב הנוכחי בו צד אחד (הנהלת הבנק) משלמת את שכרו של עופר עיני, אינו מאפשר לו לגשר בסכסוך בצורה מקצועית ונכונה. על כן לא בכדי העובדים אינם מוכנים שעופר עיני יגשר ביניהם לבין ההנהלה.

    על הצדדים לזכור שעופר עיני אינו מגשר המוכר על ידי לשכת המגשרים בישראל ועל כן הוא אינו כפוף לשום כללי אתיקה ולפיקוח כלשהו, כאשר הוא פועל כמגשר.

    הדרך היחידה להגיע להסכם אשר יהיה הטוב ביותר לשני הצדדים, היא בגישור וטוב יעשו הצדדים, אם לא יתעכבו יותר ויפנו מיד למגשר המוכר על ידי לשכת המגשרים בישראל על מנת ויישב את הסכסוך אחת ולתמיד.



    0 תגובות